Pages

West life-Clementine

Clementine

Artist: Westlife

In a cavern down by a canyon
Excavatin' for a mine,
There lived a miner from North Carolina
And his daughter, chubby Clementine.

Now every mornin', just about dawnin'
A'when the sun begins to shine
You know she would rouse up, wake all a dem cows up
And walk 'em down to her Daddy's mine.

A'took the foot bridge, way 'cross the water
Though she weighed two-ninety nine.
The old bridge trembled and disassembled
(Oops!) dumped her into the foamy brine.

Hey, crackle like thunder, (ho, ho) she went under
(ho, ho) blowin bubbles (bubble sound) down the line.
Hey, I'm no swimm'a but were she slimm'a
I might'a saved that Clementine.

(Ho) broke the record, way under water
I thought that she was doin' fine.
I wasn't nervous ya until the service
That they held for Clementine.

Hey you sailor (ho, ho) way out in your whaler
With a harpoon, your trusty line.
If she shows now, yo, there she blows now,
It just may be chunky Clementine.

(One more time)
Oh my darlin', oh my darlin', oh my darlin'
Oh my darlin', oh my darlin' sweet Clementine,
You may be gone
But!
You're not forgotten,
Fare thee well
So long, Clementine
(Bubble sound) Bye!

Clementine

Artist: Westlife

Dalam sebuah gua turun jurang
Excavatin 'untuk tambang,
Hiduplah seorang penambang dari North Carolina
Dan putrinya, gemuk Clementine.

Sekarang setiap pagi ', hampir dawnin'
A'when matahari mulai bersinar
Anda tahu dia akan sampai membangunkan, bangun semua dem sapi sampai
Dan berjalan 'em ke tambang Daddy nya.

A'took jembatan kaki, cara 'menyeberangi air
Meskipun dia ditimbang 2-99.
Jembatan tua bergetar dan dibongkar
(Oops!) dibuang ke dalam air garam berbusa.

Hei, kresek seperti guntur, (ho, ho) dia pergi di bawah
(ho, ho) Blowin gelembung (suara gelembung) di telepon.
Hei, aku tidak swimm'a tetapi dia slimm'a
Saya might'a tersimpan yang Clementine.

(Ho) memecahkan rekor, cara di bawah air
Saya berpikir bahwa dia kabar 'baik.
Saya tidak gugup ya sampai layanan
Bahwa mereka ditahan selama Clementine.

Hei Anda pelaut (ho, ho) jalan keluar di kapal penangkap ikan paus Anda
Dengan harpun, baris terpercaya Anda.
Jika dia menunjukkan sekarang, yo, ada pukulan dia sekarang,
Ini mungkin hanya Clementine chunky.

(Sekali lagi)
Oh darlin saya, oh darlin saya, oh darlin saya
Oh darlin saya, oh darlin saya Clementine manis,
Anda mungkin hilang
Tapi!
Anda tidak terlupakan,
Fare engkau baik
Sampai jumpa, Clementine
(Suara Bubble) Bye!

0 komentar:

Posting Komentar

Total Tayangan Halaman

Diberdayakan oleh Blogger.

Translate

Popular posts

Blogroll

Blogger templates

Blogger news

DMCA.com Protection